2013. október 28., hétfő

Meglepetés az oldalon

Sziasztok!

Egy apró kis újítás került fel az oldalra, ami nem más, mint a zenelejátszó. FONTOS, hogy soha nem fog magától elindulni, ugyanis én sem szeretem, ha hirtelen csak úgy megszólal a zene, akármelyik oldalra is tévedek éppen. Szóval mindig a saját döntésetek, hogy elindítjátok-e vagy sem, amikor olvastok. A hangerőt is tudjátok szabályozni, illetve a dalok közt is tudtok léptetni.

Jómagam nagyon szeretem Enya szép és megnyugtató dalait és sokszor írtam történeteket, miközben őt hallgattam. Ezért most őt választottam és tőle raktam be 18 dalt a zenelejátszóba.  Figyelni fogom majd a reakcióitokat és a véleményeteket ezzel kapcsolatban. Néha változtatok majd a dalokon, ha szeretnétek, vagy ha mást szívesebben hallgatnátok.:)

Morwen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése