2014. október 4., szombat

A továbbiakról

Sziasztok!

Nem is tudom, hogy hol kezdjem... A köszönöm nem fejezi ki eléggé azt, hogy mennyire hálás vagyok, hogy végig kísértetek ezen az oldalon. Itt, ahol saját történetekkel ismerkedtetek meg. Mint tudjátok, az Egy új kezdet 1. és 2. az első munkáim voltak (stílus, story vezetés? Borzasztó. :D), de ti ennek ellenére ezt is kíváncsian fogadtátok. Egyfajta enyhe kárpótlásért, amiért a Bűnös vágyak megakadt. Nem mondom azt, hogy nem fogom befejezni azt a történetet, mert nem szeretek semmit sem félbehagyni. Idővel talán megkapom abból is a lendületet és újra nekiesek. Nem tudok nektek időpontot mondani, ezt remélem megértitek. Sajnos van olyan, amikor az ember lánya megcsömörlik egy történettel és ideig-óráig nem tudja folytatni. Nos, a BV-nél ez egy igen hosszú időre nyúlik már el... Remélem, hogy egyszer újra elkap az ihlet ezzel kapcsolatban és elhozom nektek a befejezést. Bármikor visszanézhettek az oldalra, vagy like-olni tudjátok az oldalt, aminek hála a Facebookon is értesíteni tudlak titeket, ha valami új tevékenység történik a blogon. Jelenleg nincs más történetem, amivel itt szolgálni tudok nektek.  Ennek következtében most frissek nem fognak érkezni az oldalra, vagyis szünet lesz. Nem végleges zárás, mert egyszer tényleg szeretném befejezni ezt a regényt is.

Az írással nem állok le, azzal soha nem tudok. Mint láthatjátok, lassan a Vámpírnaplóktól is búcsút veszek a másik oldalamon. 4,5 csodálatos év után búcsút veszek tőle, talán csak egy időre, talán végleg. Ez az oldal egy évig élt, és saját történetek voltak itt, és ennek ellenére több mint 30.000-es látogatottsága volt a blognak. Hihetetlen szám és borzasztóan boldoggá tesz, hogy egy ilyen szép évet tölthettem itt veletek. :) De mint mondtam, a BV pihenni fog, pihennie kell...

Ám az írás nem, az sose tud. Egy történet megakad, de egy másik időlegesen pótolja őt. Egy ideje új fandomban alkotok, pontosabban a slash világába merészkedtem bele. Tudom, érzékeny téma, és nem mindenkit érdekel. Akit viszont mégis, és kíváncsi a további munkáimra, az nyugodtan keressen fel e-mailben. :) (babacskababa@gmail.com)

És végül mit mondhatnék még...

Remélem, hogy találkozok még veletek, akár itt, akár másik oldalon, és azokat a munkáimat is élvezni fogjátok.

Köszönök mindent! Minden kedves szót, az őszinte kritikákat, a támogatást, a buzdítást. Nem egyszer ti löktetek át a holtponton és nektek hála sikerült vinnem tovább a történetet. Most sajnos tényleg pihen a BV, de remélem, hogy még találkozok veletek miatta. :)

Szeretettel ölelek mindenkit!

Morwen

2 megjegyzés:

  1. Kedves Morwen!
    Sajnálom, hogy véget ért ez a történet, bár ezt nem olyan rendszerességgel követtem, mint a BV-t. Mégis jó volt valami kevés újat olvasni tőled, illetve valami friss az oldalon. Hihetetlenül várom már a BV visszatérését, hiszen azóta is az egyik legnagyobb kedvencem az interneten fellelhető írások közül. Örülnék ha sok ehhez hasonló, jó, hétköznapi történetet olvashatnék!
    Próbálom úgy felfogni, mintha ez egy többrészes könyv lenne és most az első rész végén tartunk, a második könyvvel pedig késik a kiadó egy picit :)
    Remélem hamarosan visszatérsz és megörvendeztetsz minket a folytatással, vagy éppen ehhez hasonló új történettel!

    Addig is minden jót kívánok Neked!

    Hűséges olvasód,
    N.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Óóó, de kedves vagy :) Folytatásos regény, ez nem is rossz ötlet :) Megpróbálom én is így felfogni. Jó is lenne, de hónapok óta úgy kiszúrtak velem odafentről, vagy nem tudom honnan, hogy egyszerűen semmit sem tudtam írni... Pokoli időszak volt, és alig várom, hogy véget érjen ez a katasztrófális év...
      BV nekem is mindig nagy kedvenc volt, és nagyon frusztrál, hogy most ő is megakadt és pihenőn van... .De volt már történetem, amit kisebb-nagyobb kihagyás után tudtam csak befejezni, remélem egyszer ezzel is ez fog történni... Meglátjuk.
      Köszönöm a sok-sok kedves és építő jellegű kritikádat, akármelyik történetnél is kaptam őket :) Volt, hogy ezek libbentettek túl a holtponton és segítettek más szemszögből látni a történetet :)
      Én is bízok abban, hogy valamikor még viszontlátjuk egymást itt. A remény hal meg utoljára :)
      Köszönöm, hogy írtál nekem most is :)
      Morwen

      Törlés