2014. április 18., péntek

Bűnös vágyak - 53. fejezet



Két nap… Ennyi ideje zárkóztam be szó szerint a lakásomban és nem mentem sehova sem… Miután Ákos tulajdonképpen szakított velem, egy borzalmas hétvége várt rám… Egyedül… Nem mentem sehova, nem beszéltem senkivel, csak egész nap otthon voltam, és idiótábbnál idiótább szerelmes filmeket néztem, hogy aztán még jobban magába temessen utána a fájó szívem. Hogy mi ütött belém? Fogalmam sincs… Ilyen lenne a szerelmi bánat? Úgy tűnik… Nagyon mérges voltam magamra, amiért idáig süllyedtem, de erről csakis én tehettem. Ostoba voltam, hogy olyan hamar Ákosba szerettem és ezzel túl nagy támadási felületet hagytam neki. Amit ő végül ki is használt… Szeretett? Tényleg szeretett volna, vagy csak mindvégig a vágy vezette hozzám? Létezhet, hogy ennyire rosszul ítéltem meg őt? A csókjait… A sóvárgó tekintetét… Brüsszelben… Majd itthon… Aztán ott volt a csapatépítő és utána a vacsora, aminek a végén nála kötöttem ki… Az első éjszaka… Nem, egyszerűen biztos voltam abban, hogy legalább annyit jelentett neki minden, mint nekem, az összes többivel együtt. Aztán ott voltak a közös kirándulások, a rengeteg vacsora, a mozi, az utazások… Keszthely, ahol a családja szinte kivétel nélkül elfogadott… Ha nem gondolta volna komolyan velem a dolgokat, akkor miért hívott volna el arra a bensőséges családi nyaralásra? És Párizs? Az a fantasztikus 5 nap, amit a francia fővárosban töltöttünk? A meghitt, romantikus, felejthetetlen közös pillanatok? Mind csak ábránd volt és eddig tartott mindez?
Keserűen megcsóváltam a fejem, és hagytam, hogy újra maga alá temessen a bánat… Vége… Minden véget ért, én pedig úgy sírok az elveszett boldogságom miatt, mint kisgyerek a kedvenc plüssmacijáért. Nem Ákost sirattam, nem őt vágytam vissza, hanem a fájdalom miatt sírtam, amit ő okozott nekem. Ha valami csoda folytán visszatérne… Nem, soha többé nem tudnék bízni benne, vagy visszafogadni őt. Hiszen jött egy aprócska akadály, egy csábító ajánlat Olaszországba, és ő máris hanyatt-homlok csomagolni kezdett és itt hagyott. Semmilyen egyéb opció fel sem merült benne, hanem csak egyszerűen eldobta a szerelmünket… A szerelmemet… Ennyire szeretett ő engem? Úgy tűnik… Fontosabb volt neki a karrier, mint az a csoda, ami kettőnk közt volt. Vagy csak nekem volt a megtestesült álom, maga a csoda, az amit mellette, amit iránta éreztem? Nagyon úgy tűnik…
Szerettem… Hogyne szerettem volna őt, de most a dühön, a haragom és a csalódottságom sokkal nagyobb volt irányába. De hiszen én kerestem magamnak a szerelmet, és tessék, meg is kaptam… Minden kellemetlen és piszkosul fájó mellékhatásával együtt…
Ehhez hasonló keserű és szívet tépő gondolatokkal telt el felettem a hétvége, majd hétfőn az első dolgom volt, hogy beteget jelentsek. Melinda természetesen azonnal keresett, amikor nem jelentem meg a cégnél, de szerencsére úgy tűnt, hogy bevette a kis mesémet és elhitte, hogy az ágyat nyomom. Nem sokat hazudtam ebben neki, mert valóban ezt is tettem, csak éppen nem azért, mert beteg voltam. Igazából én sem ismertem magamra, és nem értettem, hogy miként lehet az annyira erős, karakán, karrierista és önálló Gitta ennyire a padlón… Mi történt velem, és miért nem vagyok képes egyszerűen csak felállni, leporolni magamról a sérelmeket és élni tovább az életem? Nem tudom… Dühös voltam magamra, amiért ennyire magamba fordultam. De nem tudtam ellene mit tenni… Eldöntöttem, hogy addig be se teszem a lábam a céghez, amíg Ákos el nem tűnik és ott nem hagyja a vállalatot. Remélem, hogy ezt minél előbb megteszi, mert nem akartam ott újra látni őt, és nem lehetek a végtelenségig sem betegszabadságon.
A hét lassan telt tovább, és ugyanolyan nyomasztóan repült el, mint a hétvége. Péntek délután volt már, amikor váratlanul csengettek. Lassan és nyúzottan botorkáltam az ajtóhoz, ahol a legjobb barátnőm értetlen arccal fogadott.
- Úristen Gitta! Mi történt veled? – szólalt meg rémülten Melinda, majd kérdés nélkül beviharzott mellettem a lakásba.
- Neked is szia! – feleltem neki kedvetlenül, majd becsuktam mögötte az ajtót. Elég ramaty állapotban és igencsak elhanyagoltan nézhettem ki, de perpillanat ez egyáltalán nem tudott érdekelni.
- Szóval jól sejtettem, nem vagy beteg – felelte nekem karba tett kézzel, majd megállt a nappali közepén és fejcsóválva rám nézett. – Mi a francot csináltál?
- Ezt hogy érted? – kérdeztem tőle értetlenül.
- Annyiszor kérdeztem tőled, hogy biztos vagy-e döntésedben és te váltig állítottad, hogy igen, elválsz a férjedtől és új életet kezdesz. Én is azt hittem, hogy minden rendben van, mert borzasztóan boldognak tűntél Ákos mellett. Erre most… Mi a francért kellett neked újra Gábor karjaiba omlanod, és pont a cégnél?! Ákos ma jelentette be, hogy kihívták az olasz leányvállalathoz, és olyan hamar el is intézett mindent, hogy ma csak közölte velünk a tényt, holnap pedig már utazik is. Basszus Gitta, egyenesen Olaszországig menekül emiatt! – csattant fel mérgesen a barátnőm, én pedig csak értetlenül és döbbenten néztem rá. Próbáltam összerakni a kirakós darabkáit, de nagyon nehezen ment. Ákos… Azt hiszi, hogy én és Gábor… Azt hitte, hogy megcsaltam és…
Lassan legördültek a könnyeim az arcomon és én fájdalmasan megcsóváltam a fejem. Minden stimmelt… Gábor erőszakos csókja után beszéltem Ákossal és ő nagyon hűvös volt velem… Majd este, miután átjött… És szakított… Meglátott minket, ezek szerinte meglátta, hogy Gáborral csókolózok és kérdés nélkül hátat fordított nekem. És az olaszországi ajánlat… Ilyen hamar elintézte volna, vagy csak szerencséje volt? Vagy… Talán már régóta a levegőben lógott ez, és ő úgy döntött ezek után, hogy rábólint… Nem vont kérdőre, meg se fordult a fejében, hogy én nem akartam azt a csókot… Csak… Csak egyszerűen szakított velem, kérdés nélkül.
- Gitta? – szólalt meg aggódva mellettem Melinda, mire én nagy nehezen magamhoz tértem és ránéztem.
- Én nem akartam azt a csókot Melinda… Gábor csak behozta a válási papírokat, és akkor láttam őt először azóta, hogy elköltöztem tőle. Újra próbálkozott… Én nem akartam, én nem… – szakadt ki belőlem újra a sírás és a kezembe temettem az arcom.
- De ha nem akartad, akkor Ákos miért nem hisz neked? Miért megy el? Amikor rákérdeztem nála, akkor nagy nehezen bevallotta, hogy meglátott titeket, és ez az ajánlat pont kapóra jön neki, hogy magatokra hagyjon titeket. De nem értem, ha nem akartad… Miért szakítottatok? – kérdezte tőlem döbbenten Melinda.
- Nem tudtam, hogy ezért megy el… Most tudtam meg tőled azt, hogy mindez azért volt, mert meglátott minket. Amikor szakított velem és közölte, hogy Olaszországba megy, mert kapott egy jó ajánlatot… Nem mondta el nekem, hogy meglátott! – tettem hozzá keserűen és fejcsóválva.
- De hát… Akkor… Basszus Gitta, akkor beszélned kell vele! Holnap elutazik és… - kezdte volna Melinda, mire én hevesen megcsóváltam a fejem.
- Nem! Ha ő ennyire tart engem, és ennyire bízik bennem, akkor csak menjen! Ha már most megingott a bizalma felém, akkor mit várhatnék tőle később? Ő csak ennyit látott bennünk, kettőnkben… Nem fogok utána menni! – feleltem eltökéltem Melindának, mire ő döbbenten nézett rám.
- Ne csináld ezt Gitta… Szereted őt… És ő…
- Ha szeretne, akkor bízott volna bennem, és adott volna legalább esélyt arra, hogy megmagyarázzam a történteket! De nem, ő egyszerűen csak hozott magában egy döntést és pillanatok alatt képes volt kihajítani az utcára a kapcsolatunkat! Szerinted ezek után mégis mit várhatnék tőle?
- Gitta… - mondta fejcsóválva Melinda, mire én az égbe emeltem a könnyes tekintetem.
- Nem! Ennyi önbecsülésem még maradt! Csak ennyi maradt nekem és ezt nem fogom miatta eldobni! Ha ő ennyire tartott engem, akkor nem is érdemli meg azt, hogy szeressem! – feleltem neki dühösen, majd a kanapéhoz sétáltam és mély levegőt véve lehuppantam rá.
Meg kell nyugodnom… Meg kell nyugodnom, mert ez nem én vagyok… Ennyire sosem szoktam kiborulni… De ez az egész… Ákos… Hogy volt képes ezt tenni velem? Miért nem volt képes egy kicsit is bízni bennem, vagy legalább kérdőre vonni? Akkor legalább esélyem lett volna megmagyarázni a történteket. De nem… Csak döntött és hátat fordított nekem az első adandó problémánál. Ennyire gyenge lett volna a kapcsolatunk? Nagyon úgy tűnik.
Halványan érzékeltem, hogy Melinda leül mellém a kanapéra, majd óvatosan megsimogatta a hátam. A könnyeim már kezdtek elapadni, de Melinda kedvessége ismét útjukra engedte őket…
- Vége van Melinda… Ákos és köztem minden véget ért… - feleltem neki sírva, mire ő átölelt én pedig borzasztóan hálás voltam neki a támogatásáért.
Ezután könnyebben meg tudtam nyugodni, és miután ezerszer megígértem Melindának, hogy jól leszek, csak azután indult ő is haza. Késő este volt már, és rá is ráfért a pihenő. Így aztán amint magamra hagyott, én is úgy döntöttem, hogy ideje nyugovóra térnem. Muszáj lesz, mert ha minden igaz, akkor hétfőn már visszamehetek dolgozni, mert nem kell attól tartanom, hogy találkozok Ákossal. Ideje lesz, hogy Nádor Brigitta megpróbáljon újra talpra állni és elfelejtse azt a szerelmet, amit Némedi Ákos jelentett a számára.

14 megjegyzés:

  1. Kedves Morwen!
    Nagyon tetszett a rész. Beigazolóditt a sejtésem, hogy Ákos meglátta a csókot.. de Gittának igaza van, hogy meg sem kérdezi, hogy mi volt az a csók.. várom a folytatást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Eszti!

      Igen, igazad volt, valóban meglátta. Jó nagy bonyodalmat kevertek maguk körül, és ezt még ki kell egyszer bogozni.:) Örülök, hogy ennyire felcsigáztalak a mostani részekkel :)

      Törlés
  2. Valamiért az az érzésem, hogy Gábor nem véletlenül, pont ott és akkor csókolta meg az exét amikor Ákos is láthatta. Ennek nagyon alapos szervezési ize van. Viszont Ákos döntésén sem tudok csodálkozni, neki is meg van a saját keresztje és nem csoda, hogy inkább kihátrál, védi magát. Ha igaz lett volna amit látott akkor ez már a második alkalommal történik meg vele, de ... (igen és itt jön az a sokat mondó de), egy, egyetlen egy szánalmas kis kérdést tényleg megérdemelt volna Gitta. Ez is tetszett és természetesen alig várom az újabb fejleményeket. Hadd kivánjak Kellemes Húsvéti Ünnepeket itt is, millió puszi Vadalma.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látom Maresz, hogy beindult az összeesküvés elmélet gyártás nálad.:) Szóval ezt így kinézed Gáborból? Aj-jaj, mit rontottam/nem rontottam el? :D
      Örülök, hogy Ákost külön kiemelted, és azt, hogy megérted őt, hogy miért csinálta ezt. Kérdés, hogy jól döntött-e. Ez majd csak később fog kiderülni.:) Abban igazad van, hogy jobb lett volna, ha legalább számonkéri Gittát, de ő nem így döntött. Hát majd meglátjuk, hogy mit kap majd ezért, és ki kapja meg a fejére a "te hibád volt" jelzőt:)

      Neked is Boldog Ünnepeketet, Drága!:) És sok-sok locsolót (már ha szereted őket:D Én nem:D)
      Puszillak

      Törlés
  3. ÚÚÚÚÚ, ez nagyon rosszul hangzik. Nem úgy tűnik, hogy hamarosan újra egymásra találnak, pedig reméltem, hogy nem lesz nagy baj ebből az afférból. Nagyon drukkolok Gittának és Ákosnak, hogy megoldják. Talán Gitta jobb belátásra tér. Bárcsak Ákos berontott volna. Bár akkor meg lebuknak :S :S :S Ákos szerintem azt hiszi, hogy Gitta nem tud dönteni és ezzel Gittát és magát is védeni akarja.Viszont ha Ákos elmegy, mert Gitta túl makacs, akkor újra visszahozni, összeboronálni őket huhh nem tudom mi lesz, mert azért Olaszországból csak nem ugrik vissza 2 nap után Ákos... Szóval vagy fontos indok kell neki vagy Gitta megy utána. Remélem nem Gitta-Gábor lesz a történet vége. Nekem Gábor nagyon nem szimpatikus. Most felrázta magát, de szerintem ha újra összejönne Gittával, akkor rövid időn belül megint nem érdekelné.
    Ajjj, Morwen ne csináld ezt velünk! Annyi kérdés! Alig várom az új részt. Sőt, még sok új részt szeretnék!
    És Boldog Nyuszit mindenkinek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaaa:)
      Azta, szegénykém, jól felkavartalak téged ezzel a fordulattal, igaz? És pont feltetted az összes lényeges kérdést, amikre szépen lassan csorgatom majd nektek a válaszokat, vagyis most nem válaszolhatok neked, mert az bizony komoly spoiler lenne.:) Szóval, öhm, marad a titkolózás és csak annyit mondhatok, hogy a jövő heti egy kicsit rövidke, átvezető rész lesz, de utána az események megint felrázódnak és megkaptok néhány ütős kis választ.:) SZóval türelem, hamarosan oszolni fognak a kérdőjelek, Ákos és az olasz út kapcsán is.:)
      Neked is boldog Nyuszit és sok locsolót!:)

      Törlés
    2. Ajjjj, ez nem hiszem el! Bérletet kell vennem egy körmöshöz, mert le fogom rágni az összeset!
      Sok a kérdés bennem és már alig bírom ki, hogy megkapjam a választ! Eddig is nagyon szerettem ezt a történetet, de most még annál is jobban! Remélem sosem lesz vége! (Tudom ilyen nincs sajnos :S )
      Azt hiszem a történet igazi része még csak most jön.... wáó... Nagyon jár az agyam, hogyha Gitta most elengedi Ákost hogyan találhatnak újra össze. Csak az jut eszembe, hogy Gitta utána megy, mint Gábor után...Különben nem látom, hogy Ákos miért jönne vissza... ezen agyalok, hogyha Ákos elmegy akkor hogyan/miért jönne vissza, de még nem találtam ki... Max ha Gitta hívja... de nem hiszem, hogy megtenné. Munkahelyi komoly baj? Az új főnök nem boldogul? Áááá.... Ajaj Morwen. Inkább a folytatást hozta volna a nyuszi!!!!!!

      Törlés
    3. Hát, öhm, sajnos ezekre a kérdésekre se válaszolhatok most, szóval... :) De én most nagyon örülök, hogy ennyire felkavaró lett ez a rész, úgy tűnik, hogy ez kell nektek, igaz?:) Egy kis izgalom, hogy na vajon mi lesz.:) Érdekesek a találgatásaid, de annyit elmondhatok, hogy egyik sem nyert.:) A megoldás ennél... Bonyolultabb lesz.:) HA lesz.:) Oké, nem spoilerezek.:) Türelem, mindjárt itt a péntek.:)

      Törlés
  4. Morwen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ezt nem mondod/írod komolyan??????????????????????
    Nem hiszem el hogy Ákos nem kérdezett rá Gittánál. Jó oké hogy az előző kapcsolata rosszul végződött de ne csinálja már ezt! Ha szereti Gittát akkor miért? Úgy gondolja Gitta Gábort választotta helyette amikor látta őket csókolózni? Ajvé mi van itt? Mit csináltak? Gábor eddig nem nagyon járt be a céghez most csak a papírok végett ment volna be vagy másért is? Én emlékszek rosszul vagy Gábor tudja hogy lakik Gitta? mert ha igen miért nem oda vitte?
    Megannyi kérdés és csak lassan kapunk választ :( lerágjuk a körmünket
    Azt majd el felejtettem Ákos csak így elmegy hipp hopp ? Semmi cég értesítés - osztályvezetőknek - hogy miért ilyen hirtelen?
    Alig várom a folytatást.

    Kellemes Húsvétot Kívánok :)

    Nóci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Nóci!:)

      Hát, öhm, Ákos indokaira csak később fog fény derülni, szóval ezzel kapcsolatban nem árulhatok el semmit, mert azzal lelőném a poént. :) Mindenre lesz előbb-utóbb magyarázat, még Ákos titokzatos lelépésre is.
      Gábor, hogy tudja-e Gitta címét, nem esett róla konkrétan szó, de a válasz igen, vagyis előbb-utóbb lesz erről is szó. A céghez bemenetel egy spontán ötlet volt, aztán meg kapva kapott az alkalmon és puff, ott volt a csók. Ákos pedig... Hogy jól döntött-e? Kérdéses, igaz?
      Jaj, olyan jó kérdésesek tettél fel, de egyikre se merek egyenesen válaszolni, mert akkor túl sok mindent elárulnék.:)
      Mondtam, hogy felkavarom az állóvizet, szóval kitartás, és türelem.:) Mindjárt itt a péntek:) Már szerintem a jövő heti résztől fogtok csak igazán padlót fogni :)

      Boldog Húsvétét Neked is:)

      Törlés
    2. Olyan vagy :/ Tudod mit csinálj, hogy az olvasókat izgalomba tartsad. Ezek a visszakérdések, latolgatások még jobban kíváncsivá tett mi is lesz a folytatásba. Inkább nem is kérdezek most semmit mert más olvasók megjegyzéseire írt válasz is olyan sejtelmes és olyan ügyesen írod a kérdésekre a válasz hogy mindig kétértelmű legyen. Illetve is-is variációt társz fel.

      ui. Mit tartogatsz nekünk a hétre/jövőhétre? Alig várom

      Nóci

      Törlés
    3. Hát, öhm... Muszáj diplomatikusan válaszolnom, mert ha túl sok mindent árulok el, akkor 1. nem fogtok meglepődni a fejezeteken, 2. aki nem akar spoilert olvasni, az letépi a buksimat a fejéről.:)
      Azt viszont elmondhatom, hogy a héten egy igencsak rövid, átvezető, sejtető fejezet fog érkezni, aminek a vége miatt szintén le fogtok nyakazni :D DE! Azért is lett ez ilyen rövidke, mert a jövő heti sokkal hosszabb lesz, és igen, nagyon felkavarja az eddig sem békés állóvizet. Kíváncsi vagyok, hogy ki fog kitérni a hitéből és ki nem.:) Szóval... Maradtam a diplomatikus válaszoknál, igaz? De azért remélem, hogy egy picit segítettem.:)

      Törlés
  5. Gratulálok Morwen! :)

    Tudod én magam nem szeretek találgatásokba bocsájtkozni, szeretem ha a történet adja meg a válaszokat! Amint látom a többség itt eléggé belevetette magát a találgatásba!
    Kétségkívül nagyon felkavartad az állóvizet, talán jobban is mint az elején szerettük volna :)
    Egyik nagy hátránya a blogoknak a könyvekkel szembe, hogy alkalmazkodni kell a publikáláshoz és várni kell. Pedig most szívesen venném a kezembe az egész történetet és olvasnám végig :) Noha én is szeretném még nagyon sokáig élvezni, sok fejezeten keresztül olvasni ezt a fantasztikus történetet:)
    Melyet igen, lehet az egyszerűsége, hétköznapisága tesz ennyire szerethetővé :)

    Boldog Húsvéti Ünnepeket kívánok mindenkinek és rengeteg locsolót :)

    N-

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves N.!:)

      Köszönöm szépen, örülök, hogy téged is sikerült felkavarnom.:) Igen, az állóvizet néha meg kell bolygatni, azt viszont álmomban sem hittem volna, hogy ennyire sikerülni fog, és ilyen visszhangja lesz.:) Néha még mindig alig tudom elhinni, hogy ennyire megfogott Titeket ez a történet.:)
      A történet kézbe adása és egyben elolvasása sajnos még nem lehetséges, mivel fizikailag még nincs teljesen megírva, a nagyja még (temérdek egyéb regénnyel és ötlettel együtt) még a buksiban pihen és ha lenne temérdek időm... De nincs, így hát lassan, de biztosan haladunk előre.:)
      Neked is Boldog Húsvétot és jóóó sok locsolót!:)

      Törlés